But No

accio-cosima:

girls wearing boxers is such a frickin’ turn on. along with girls wearing beanies. and girls wearing plaid shirts. and girls wearing tank tops. and girls in general.


night-people:

xharries:

Put a letter from A-Z in my ask and I’ll tell you 1 thing I love which starts with that letter.

THIS IS CUTE PLEASE


saverockandrollera:

everyone on this website is slowly going back to school one by one its kinda like a horror movie but worse


nebulizard:

shout out to everybody who has school soon

i believe in you

you will be excellent this year

and if you’re not that’s ok too it doesn’t mean you’re not smart

just remember to take care of yourself because your mental health is more important than your grades ok?

group hug ily all


napfreak:

Swan Queen Appreciation Week ▹ day 6; favorite song.

I never thought that you would be the one to hold my heart. But you came around and you knocked me off the ground from the start.
You put your arms around me,And I believe that it’s easier for you to let me go.You put your arms around me and I’m home.

napfreak:

Swan Queen Appreciation Week ▹ day 6; favorite song.

I never thought that you would be the one to hold my heart. 
But you came around and you knocked me off the ground from the start.

You put your arms around me,
And I believe that it’s easier for you to let me go.
You put your arms around me and I’m home.


i-effed-it-all-up:

IF YOU WANNA BE MY LOVER you gotta watch orphan black & accept tatiana maslany as your lord & savior


dysfunctionalqueer:

PSA if you send me nice messages and i don’t respond

there is a 100% chance i saw it and it made me super duper uber happy but i have no idea how to respond and i will let it sit in my inbox for days or weeks and smile when i see it but still have no idea how to respond 

there is a 0% chance that you annoyed me and i don’t like you. 


spillthemilk:

magicmumu:

silverbluemoon:

timefortelevision:

swan-queen-is-magic:

after-world-chronicles:

myimaginarydragon:

sunniike:

sassyqueenofswan:

thequeensspoon:

itwaspeaceitwaslove:

swanqueensims:

dalliance-amongst-the-stars:

devilinred:

out of curiosity.. if you’re a swen please reblog this with your age. i wanna know our age range. thanks!

20 :)

19

19

24

26

16

20

34

24

21

40

29

27

20


deerglyph:

Anyone who has ever said GLBT has to walk the plank

A pamphlet from my college. All the black boxes are ‘GLBT’. 


The lunch of Champions.

The lunch of Champions.

posted 1 day ago

The lunch of Champions.

The lunch of Champions.


cophine-sideffects:

when I first had a tumblr:

oh shit I reblogged that twice

shit

shit

*deletes second reblogged post*

phew.

now:

lol whatever man


ry-lander:

jocelynejunker:

A lot of the tributes have been really sweet but this really made me cry (x)

This actually fucked me up


tipsymaple:

I may not be a perfect person but at least I have never yelled at an employee in a store


stephenhawqueen:

the US is unreal like girls cant wear shorts to school, you can literally lose your job for being gay, and unarmed black children are brutally murdered on the regular but old white ppl r still like “what a beautiful country. i can freely carry a gun for no reason and some of our mountains look like presidents. god bless”